Nike+

Idag var jag och provade ut ett par ny löparskor, dock fanns de inte i min storlek så jag får vänta lite men jag köpte en sådan:


Nike+

Nike + känner av din takt, brända avstånd och kalorier. Allt är i minnet medan du kör och när du kommer hem kan du ladda ner den till datorn och ladda upp den online till Nike + webbplats. Nike + webbplats spårar alla dina tidigare körningar. Det håller reda på dina genomsnittliga takt. På webbplatsen kan du också ställa specifika mål, antingen på distans, tid, takt och hur ofta du kör. Du kan skapa dina egna utmaningar eller så kan du delta i andras utmaningar. På webbplatsen finns också en utbildningsguide som ger dig möjlighet att välja vilken typ av lopp du tränar till och skapar ett träningsschema som kommer att göra dig redo för loppet.

Mitt mål är att springa Kraftprovet den 16 juli. Tänkte att jag kunde uppdatera här på bloggen hur det går för mig  träningen.

Ha en mysig fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0