Pick me!

När jag var hemma förra gången var jag och Sanna ute och letade sommarjobb. Vi var fruktansvärt effektiva och delade ut ca 40 CV över Vänersborg och Överby! Planen var att vi skulle ta en fika och hinna prata lite men det hann vi inte med, fullt fart! Vi ses inte så ofta så det var roligt att träffa henne. Sanna är Världens bästa Sanna och min närmaste vän (Åsa, du är också No. 1) men hon gör rätt dåliga val om jag får säga det själv. Fröken bor nämligen i Halmstad vilket är 5 h från mig, mycket dåligt val på ort! Den andra hönan jag nämnde lite i förbi farten är ju ännu sämre på val av bostadsort. För ca 2 år sedan blev hon tillfälligt sinnesförvirrad och fick för sig att i Luleå ska man bo! Det är ju så långt bort att man somnar innan man har hunnit tänka på hur lång tid det tar att ta sig dit. Att sova under färden dit är också ett måste för annars dör man, då är det långt! Nu har jag kommit i från ämnet lite, skulle ju försöka promota mig och Sanna. Vi vill ha jobb! Hör gärna av er om ni vill ha oss. Ställer på det mesta ;) Hihi.

Kom på nu att jag har lovat Åsa att hon ska få sticka nålar i Sanna, får fundera på hur jag ska få till det. I utbyte ska jag få massage :D Perfekt deal!

Jag och Sannus på jobbjakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0