ICA Välsviken

Idag har jag och Henric var på utflykt till Ikea och käkat 2 för 1 mat, billigt! Sen åkte vi till frödingshöjd en kortis och sen gick vi till det nyöppnade ICA som ligger nära skolan. Vi fick stå i kö för att komma in i affären! Hittade billig choklad, lingonbröd och fläskfilé. Sen passade vi på att köpa mat till imorrn då Lina och Daniel (Henrics klasskompisar) kommer. Vi ska ha dubbeldäjt! Köttfärspaj och Melodifestivalen står på menyn, inte illa det.

Igår blev det kalas också då jag gjorde hamburgare och bröd, from scratch! Ikväll blir antingen fläskfilé med franska örter och ris eller ungsbakad kyckling med vitlök och örtsås, broccoli och ris. Ibland är mitt liv så jobbigt, jag kan inte välja om jag vill äta jätte god mat eller jätte god mat... så besvärligt! Riktiga I-landsproblem...

eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0