En vanlig dag

Idag har det inte hänt så väldigt mycket. Henric kikade förbi en kortis och åt lunch. Igår var jag på arbetsförmedlingens informationsträff och lånade en bok på biblan. Har redan varit där en gång sedan jag kom hem men den boken är redan utläst, dags för nästa.

I måndags var jag och Henric på lager 157 och shoppade. Det blev en Fred Perry piké + tjocktröja, en myströja från 8848 och ett par Lewis shorts. På kvällen fick jag äntligen se på Avatar hemma hos Daniel. Han har en projektor så det var roligt att se den där. Jag tycker att det var en bra film, miljön var helt underbar.

Lägger upp en bild på mig i solen i Karlstad med förhoppning om att det blir sol i vbg imorrn!



Kommentarer
Postat av: Henric

Ja den är bra den filmen;) nu har jag ätit mat och ska snart åka iväg. Hoppas ni tar det lugnt på äventyret från "stan som gud glömde" till "My- home- town"



Puss och kram Henjic

2010-06-10 @ 08:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0