I vått och tort, in i det sista

Imorse for jag upp som en tupp när klockan ringde, kvar ligger en pojkvän och dreggelsover:) Jag skruttar omkring och fixar god frukost: nypressad apelsinjucie, en kiwi, fil med krossade linfrön, äggmos och ett glas vatten. Fixar till mig och säger glatt hejdå till pojkvännen. Tar min raska härliga promenad till busshållplatsen och där får humöret sig en törn. Ska köpa nytt busskort och detta har de så klart höjt och kostar nu 187 kr för 14 dagar, DYRT!! Köper det lilla pappret som man sen ska lämna till busschaffören med busskortet. Kortet är bort!! Kommer på att pojkvännen har lånat det och inte gett tillbaka det.. åh...måste gå tillbaka hem och hämta det. Hrm.. tillslut hamnar jag på busse och mitt fina morgonhumör är som bortblåst. Oj, vad lockande det blev att åka bussen tillbaka hem igen och skippa tråkig pluggdag. Men Malin håller i ändå, i vått och tort, in i det sista (vad får jag allt ifrån: JAG är för rolig helt enkelt)

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Ååh lät som en härlig frukost! :)



Ha det bra!

2010-01-11 @ 17:36:48
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Eva

Skyll det på Henrik eftersom han inte har lämnat tillbaka kortet....ajabaja! Nu får han diska i 14 dagar....

kramiz mamma

2010-01-12 @ 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0