Vart är mina kommentarer?

När jag skulle logga in idag var det helt annorlunda. Blogg.se har ändrat upplägget och när jag skulle kolla om jag hade fått några nya kommentarer så var alla borta. Vart är de?

Nu sitter jag för ovanlighetens skulle och skriver på Paper 1. Det går långsamt men förhoppningsvis framåt. I helgen har jag varit hemma och hälsat på. Fredagen spenderade jag på en buss i 2,5 h och sen gick jag hem till Linda på lite flyttfest. Hon och Alexandra ska åka runt i Asien i 90 dagar!! Usch vad orättvist. På lördagen blev det en tripp till Överby där jag mötte Henric och tog en fika med han. En cardigan och en tunika rikare åkte jag hem igen till sjukstugan. Mamsen och papsen låg i soffan med var sin filt över sig och såg på film. Sen hände det inte så mycket mer spännande den dagen. I går var vi på Överby igen, mamma skulle byta en sak på siba så jag följde med som sällskap. När vi kom hem blev det en film till och sen var det dags att åka till Karlstad igen.

Nu är det snart lunch och sen föreläsning om koncernredovisning....

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad såg vi på, "filt", du menar väl film?

Jag har mailat den kvinnliga chefen nu så får vi se om hon svarar på fredag till mig.

Ha det så bra.

Puss mamsen

2010-02-03 @ 19:07:08
URL: http://evaskorthorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra Eva att du är handelskraftig:)

2010-02-03 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0