Snö, snö, här vare snö

Hela Sverige har soligt och vårväder men i Karlstad är det snökaos. Jag och Hencis var ute och busade i snön förut, eller det var mer att han gick i bilspåren för att slippa bli snöig och jag sprang kors och tvärs och kastade mig i var och varannan snödriva:)

Idag har jag varit på riktigt bushumör. Det var en stor snödriva utanför bussen när vi skulle kliva av förut och Henric klev rakt in i den och stod sedan och skakade bort snön på benet men jag tog sats inifrån och hoppade jämfota ur bussen och över snöhögen. Jag slapp på så vis att stå och skaka bort snön, för jag fick ju ingen på mig. Kanske borde satsa på det där med längdhopp :)

Nu äter vi lite mat och snart börjar "Lilla kyckling".



Sa någon bil?



Min goding


Kommentarer
Postat av: Eva

Vi har mycket, mycket mer snö här hemma......

2010-02-21 @ 20:59:08
URL: http://evaskorthorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0