PM - Promemoria

I måndags fick vi reda på att vi ska skriva 3 arbeten i Externredovisnings kursen plus en salstenta i slutet av kursen. Det första PM:et ska vara inne på måndag och det var först idag som vi fick uppgiften, "med det klarar väl ni, det brukar ni ju göra" som min lärare sa när någon påpekade att det var lite kort tid. Jag funderade lite på hur jag skulle få ihop allt, läser ju 250 % nu. Bestämde mig för att det får räcka med 150 % (C-kurs + uppsats på halvfart hela terminen) och kommer inte att läsa beskattningen.

Idag har jag och Frida börjat med PM:et och ska fortsätta imorgon. Nu är jag bamse trött och ska läsa en härlig årsredovisning på 25 sidor. Får gott mig med lite jordgubbar :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej hjärtat mitt!

Hoppas jordgubbarna smakade bra....

kram mamma

2010-02-06 @ 18:07:49
URL: http://evaskorthorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0