Kissenödig

Nu har jag varit duktig och skickat ut massa intresseansökningar till företag i Vänersborg och Trollhättan. Har spenderat ca 2 timmar framför datorn och druckigt massa vatten innan så klart började det att trycka på blåsan.


Flyttar lite på mig så att inte datorn trycker på blåsan - Fortsätter skriva


Känner att jag blir ännu mer kissenödig


Sätter mig högre upp i soffan - Fortsätter skriva


Åh, nu är jag kissenödig!


Kommer på att jag måste skriva ut en sak. Tar med datorn till skrivaren, kopplar in och börjar skriva ut.


Nu är det svårt att hålla sig - Ställer sig upp


Skriver ut det andra dokumentet


Oj, oj, jobbigt...


Springer bort till toan... Puh...


Vet inte varför jag envisas med att sitta kvar när det bara är ca. 3 meter till toan. Jag håller inte på med något som är tidspressat så en kissepaus gör ingen skillnad men ändå ska jag promt sitta o hålla mig in i det sista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0