Kärleken

Idag har jag varit nästan hela dagen med min kärlek. Vi har legat inne och myst framför tv med en Valander, Uppdrag granskning och herrarnas stafett nu på kvällen. Härligt att vi tog guld! Har blivit en riktig OS-nörd känns det som.

Imorrn ska jag till frisören och fixa till mig lite, göra nya slingor och fräsha upp håret. Sen blir det tåg hemåt där jag och Henric har god middag som väntar på oss. På fredag ska jag med bästaste Sanna till Överby en sväng och slänga ut lite spontanansökningar på sommarjobb. Vet inte om vi får så stor lycka men det är värt att prova.

Idag har det varit kallt ute. Försökte ta kort på mina röda kinder men det gick inte så bra...



Nu ska jag packa klart det sista och sen slänga mig i sängen.

G´night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0