Investering och finansiering

Idag höll jag på att somna på föreläsningen och efter lunch blev jag ännu tröttare. Nu är vi i alla fall klara med vårat PM och vi har redovsning imorrn. Då kan jag bocka av det från listan över saker att göra. Följande saker finns kvar:

* PM - Offentlig redovisning
* PM - Kassaflöde (22/3)
* PM - Metod inför C-uppsats
* Inverstering och finansieringstenta (19/2)
* Externredovisningstenta (1/4)
* C-uppsats (4/6)

Detta är allt jag har kvar tills jag har en KANDIDAT EXAMEN I EKONOMI.

Investeringen började jag plugga på idag och denna vill jag sätta på första tillfället så slipper jag göra den i juni. Det ska nog gå fint, har några klasskompisar att plugga med.

Hoppas att du har det bra :)

(Har varit på Willys och stor handlat massa, massa mat så här kommer det att lagas matlåder för fullt i dagarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0