Papper överallt

Sitter och försöker få lite ordning bland mina papper. Imorrn ska jag på studienämnds möte och har massa häften som jag ska ha med mig. På torsdag är det utbildning för rekryteringsnämnden och sedan möte med KEY-projektgruppen där vi ska ta kort och bestämma ett kick-off datum. Jag ska ansvara för marknadsföringen tillsammans med en annan kille. Tror att det kommer att blir bra men just nu har jag inte så bra koll på vad vi ska göra. Vi får väl oss ner och brainstorma lite.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Erika

ja, de verkar mer eller mindre utslitna alla tre, o herregud hur kan man säga så i tv? hm. jo visst kan man tycka synd om dem men deväljer ju hur de vill göra. jag hade däremot inte velat ställa upp hela mitt liv på att ständigt vara närvarande en annan person på det viset. men men. hur har du det då? jobbar du häcken av dig?:) puss o kram!

2009-09-15 @ 12:43:59
URL: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0