Fika med födelsedagsbarnet Caroline

Idag fyller Carro 21! Stort grattis :) Var och fikade med henne förut efter att hon hade varit hos frisören i 4 h och endast slingat håret.. Skit snyggt blev det men jag tror att hon var rätt trött på stället när hon gick därifrån. Nu sitter jag och väntar på att Henric ska komma med tåget från thn. Kanske ska göra några uppgifter i mitt skattehäfte. Någon som vill ha lite hjälp med skatteplaneringen, titta hit!



Carro på Melkers café, där chai latten är på tok för söt (gick inte att dricka, skummet var dock gott)


Kommentarer
Postat av: Carzan

Så fint du skriver!

Nu har jag lagt in dig som länk på min blogg älskling! Puss puss!

2009-09-20 @ 20:24:56
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0