Midsommardagen

Idag har varit en lung dag. Började dagen med att göra en ordentlig frukost till mig och Henric. De blev nybryggt kaffe, pannkakor, smörgåsbord och fil och flingor. Det fanns massa att välja på. Jag tycker att det är så roligt att duka upp, göra fint och äta frukost riktigt länge.


Sen blev det en promenad och lite fika med Åsas underbart goda cheesecake från igår. Gårdagen var party, party! Ett gött gäng på 7 var här och fira lite sommar. Alla hade sill på tallriken och en snaps i glaset!! Det var riktigt midsommarfest det :D Många sånger blev det också, det gillar vi! Rolig kväll mina vänner, det får vi göra om!




Desvärre blev det inga fler bilder men jag tror att de andra var lite flitigare fotografer.

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, va fin du är! Det var ju roligt att ni hade skojigt på midsommar! Skönt att huset stod kvar när vi kom hem.......mamsen

2009-06-20 @ 23:14:44
Postat av: Anonym

tack för frukosten! havre brae,// Henric

2009-06-21 @ 01:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0