Härlig soldag på onsjö

I måndags var det kanon väder och jag åkte inlines(!) bort till Martina för att spendera en underbar dag i solen. När jag kom dit låg två sköningar redan i solen och gottade sig, var ju bara att joina! Det var rätt varmt där så efter ett tag fixade Martina fram vattenspridaren så hoppade vi lite i den för att svalka av oss. Vi såg sedan att Martinas grannar härmade oss och också tog fram deras vattenspridare, dessa töser var dock runt 3 -4 år och kanske i en lite mer passande ålder för att hoppa omkring och busa än oss, men det struntade vi i. Sen utsåg vi Kathrine till professionell vattenspridarhoppare när hon tog på sig en yrkesskada i låren under ett av hennes många grasiösa hopp :)

Runt lunch kom Carro och då åt vi lite pasta och fortsatte eftermiddagen med sol, lite frisbee och tennis. Sen bar det iväg hemåt på rullskriskorna och på kvällen såg vi på zombiefilm hos Stina. En hel dag med mina goa babes :D




Kathrines lårsträckar hopp


Martinis


Jag


Carro och Martina


Jag i min nya bikini och Kathrine

Kommentarer
Postat av: kathy

2009-06-07 @ 00:43:43
Postat av: kathy

graciösare tjejer får man ju leta efter :P

2009-06-07 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0