Första dagen på jobbet

Idag gick jag brevid på jobbet mest bara för att träffa lite nytt folk, arbetsrutinerna kan jag ju sedan förra sommaren. Jobbade kväll idag vilket betyder at jag har gjort 1 av mina 6 kvällar på 8 veckor. Det är inte illa. Fick mitt shema i måndags och jag tycker att jag har fått ett rätt bra shema i år, är nöjd :D Jobbar väldigt sällan mer än 3 dagar i rad, bara 6 kvällar och slutar oftast kl 14 :) Gött gött!

På förmiddagen var jag, Sanna och Åsa på motionspalatset och tränade. Vi försöker att komma på vilket gym vi ska välja i sommar. Valet står mellan motionspalatset och Sportlife. Imorrn ska vi prova Sportlife. Det kostar ungeför lika mkt så det spelar inte så stor roll vart vi tränar men vi ska ge sportlife ett värdigt försök imorrn, annars lutar det nog åt motionspalatset och Quality anläggningen ( den ska vara super fin och ha en relax avdelning :))

Nattis

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Gumman! Välj MP, så kan vi träna ihop och du kan köra och jaga din mamma!!!

kramiz mamsen

2009-06-11 @ 09:22:05
Postat av: Erika

hej hjärtat! nu slåss vi om din uppmärksamhet..kom till sportlife så tränar ju vi alla tjejer där i sommar:) spa kan vi fixa hemma ju:) by the way så kommer jag inte ikväll tyvärr, sanna vet varför ni får prata med henne. men vi ses snart! miss you.. pussar

2009-06-12 @ 14:30:44
URL: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0