Inredning

Jag är rikligt sugen på att flytta till en stor härlig lägenhet, helst med balkong. Jag tycker om ljus inredningsstil och tänkte ge några exempel:

 

Zinklåda (199 kr) (http://www.etthusivitt.se/) Fint ställe att förvara alla inredningstidningar (som jag kommer att börja prenumerera på när jag flyttar till lägenheten) och även mina kokböcker (de som inte ligger vid nattduksbordet och väntar på att bli lästa, har nämligen kokböcker som kvällsläsning innan jag somnar (Finns det någon annan som gör likadant måntro?)).

 

Och så ska jag skrubba golven med hjälp av den här hinken, oboy vad jag ska skrubba asså om jag får en sådan hink!

 

Zinkhink (279 kr)

 

När jag ska tvätta hittar jag tvättmedlet i denna burken…  (249 kr)

 

 

På balkongen kommer denna att stå. (54 kr) Anar du ett mönster här eller?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0