Denna uppsats, denna uppsats

Igår kväll blev det grillis och mello:) Jag och Henrics syster Kristin satt i deras källare och dissade/hissade olika bidrag i Eurovision medan killarna satt på övervåningen och spelade ukulele. De sjöng hejvillt där upp och drog den ena låten efter den andra, goa killar det! Dock var det ingen skönsång direkt så vi fick överrösta dem med hög volym på tvn.

Idag har jag läst igenom analysdelen på min uppsats och ska snart köra en genomgång av referenserna. Nu är jag trött på den! Den ska lämnas in på fredag sen är det över, förhoppningvis blir vi godkända:) Håller tummarna!!

Imorrn är det introduktion på pionen och så funderar jag på om jag ska ta en promenix till tygaffären och kika på nya gardiner till mitt rum.

Lena från Tyskland vann igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0