Å regnet det bara öser ned...

Nu har det där med bloggande tagit en ny riktning, hit och dit skriver bloggare om privata saker. T.ex. när de har mens. Det där är lite o ta i tycker jag.

Nu sitter jag knåpar lite på den JasnÄcvsKmsvLmsaA uppsatsen. Arjgh, vad man blir frustrerad. Känns lite som att någon tycker att "nu jäklar ska Malin få det tufft sista terminen så att vi skrämmer bort henne från att någonsin plugga mer!" I tisdags var det en vecka kvar till inlämning SEM 3 och jag och Emma kände att det är fixar vi fint och Hej! vad duktiga vi är. Vi trodd att vi med god marginal skulle sätta den hära uppsatsen tills nästa tisdag, no problemo vettu. MEN sen hade vi ett samtal med vår handledare och fick miljoner saker att fixa innan vi ens kunde tänka på att börja bli färdiga. PUH! då dog jag och Emma. Nu har vi fått en liten nytändning och har börjat beta av sakerna som ska göras. En sak som ändå känns ganska bra är att vi kan verkligen se skillnader i uppsatsen från kursens början och den vi har nu, det är en stor förbättring. Känner mig rätt så stolt att vi ändå har fått en bra uppsats hittills, tror att jag kommer att vara riktigt nöjd över den när vi är färdiga. Och vilken underbar första semesterdag jag kommer att få när den publiceras.

Kommer att jobba på ett ålderdomshem i Vänersborg i sommar och förhoppningsvis kommer jag och älsklingen att flytta ihop i början av augusti. På önskelistan står en 3a med balkong på sandhem i Trollhättan. I höst vet jag inte riktigt vad som händer men det gör faktiskt ingenting!

Jag vill ha sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0