Nu har jag provat 1 gång iaf

Har varit ute och sprungit i regnet. Kände mig verkligen inte pepp tidigare idag men så tänkte jag "nu får det räcka med innemys, ut med dig". Tänkte först bara ta en kort tur men så fick jag lite energi av den nya luften och beslöt mig för att prova att springa 1,2 mil vilket är lite längre än vad kraftprovet är (1,16 mil). Det gick fint det, började regna de sista km men det gick allt bra ändå. Nu ska jag hoppa in i duchen.

Avstånd: 1,2 mil
Tid/km: 6,02 min/km
Underlag: blandat asfallt och skog
Väder: regn

Kommentarer
Postat av: Henjic

Gött bara 2 min ner till eliten., gött kämpa på grumsan!

2010-06-16 @ 08:16:55
Postat av: Det var länge sedan som du skrev något i bluggen!

2010-07-06 @ 17:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0