åh, jobbigt

Skrev ett långt inlägg som jag typiskt nog råkade att trycka bort... Åh, jobbigt. Kan summera det lite snabbt:

* Igår var det läkemedelsutbildning - jag missade studenterna i deras balklänningar (bryr mig inte om killarna utan all fokus är på tjejerna och deras fina klänningar)

* Jag ska vikariera för Erika på Esprits butik på smögenbryggan första helgen i juli, kommer att bli kanon!

* Henric och jag ska kika på en lägenhet imorrn. En 3a med balkong på 71 kvm på Stavre/Sandhem i Trollhättan. Jag ska kanske bli thn-bo.
En gris
En ko
En thn-bo

* Sprang en snabb 5a igår i härlig varm sol.

Avstånd: 5 km
Tid/km: 5,30 min/km
Väder: Varmt och soligt
Känsla: Svettigt pga vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0