Äntligen helg!

Tenta igår gick inget vidare. Första tentan som jag går ut från salen och inte tror att det finns en chans att klara den. T och M måste rätta VÄLDIGT VÄLDIGT snällt (vilket betyder att de ger poäng även för fel svar) om jag ska klara den här tentan. På måndag startar två nya kurser, jippe! eller inte. När jag har haft två veckor fulla med hektiskt plugg som bara äter upp allt bra humör så är man inte laddad för mera skola och ny information. Det som är positivt är att de nya kurserna är redovisning och beskattning = massa matte och det finns inget roligare att plugga än matte. Är inte ironisk nu om man nu tro detta. Matte kräver inget krångligt bakomliggande analyserande och när man väl förstår det så är det klart som korvspad!

Har nyss kommit hem från bio. Har varit på bio två gånger på 7 dagar, kan kanske vänja mig vid detta :) Idag var det Luftslottet som sprängdes med min älskling. Det var en bra film, dock lite läskig men jag hade älsklingens hand som tryggt kramade min. Nu får ni sova gott. Imorrn ska jag på spinning kl.10 och kickstarta igång helgen!
















Puss på er...

Kommentarer
Postat av: Carzan

usch lite läskigt! Tack för att du kom igår, du är bäst! :D

2010-01-24 @ 13:20:59
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0