GRF 138, grönt och grönt

Från kl.13 idag har jag fyllt in registeringsnummer, mätt ett bakhjul och ett framhjul och satt lappen under vindrutetorkaren. Jag jobbar extra med att mäta däckdjupet på bilarna som står på Ikeas parkering. Det är ett sammarbete med Goodyear och vi är 4 som mäter. Kvällen (6h) gick faktiskt ganska fort och jag hoppas att morgondagen går lika fort. Vi ska mäta hela denna helgen och nästa.

För två dagar sedan vaknade jag upp med ont i höger foten och jag kan inte komma på varför. Jag har fortfarande ont och lindade foten innan jag gick till Ikea. När vi var färdiga kändes min fot som en klump så jag har tagit ett fotbad och masserat den. Hoppas att den är bättre imorrn!! Vi mäter ungefär 250 bilar per dag så jag kommer att gå en hel del.

Det är inte världens roligaste jobb men det är bara 6 dagar och jag får betalt :) Kommer även att få ett presentkort på 500 kr på antingen Ikea eller H&M, teamledaren visste inte exakt.

Ha en bra kväll, nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0