Vad dålig jag är på att uppdatera... får bli bättring på det!

Nu är de höst i Karlstad. Nästan alla löv har fallit och det är grönt, brunt, gult på marken. Underbara färger! Tog lite bilder när jag var ute på en kvällspromenad och pulsade i löven. När det är så mycket löv ute så väcker det minnen från när jag var liten och krattade ihop massa löv till en hög och sedan slängde mig i den. Vet ni att man inte ska hoppa i löv högar som har legat ett tag? Där kan det nämligen ha bosatt sig en liten igelkott som blir platt om du slänger dig på den.

Illustation:



Bilder från promenaden:





Nu ska jag gå ut o gå en promenad, kanske till Ikea och kika på juldekorationer:) Längtar till julen

Kommentarer
Postat av: Eva

Det var fina bilder, speciellt den om igelkotten!

Puss mamsen

2009-11-02 @ 10:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0