Tisdag 3 november

Vakna, frukost, bädda rent, städa lite, skriva in sig hos arbetsförmedlingen, grejsa KEY, lunch, åka buss, vimsa omkring på kronoparken, hitta rätt:)

Idag har jag också varit hos Carro och fikat. Linda är här på besök så jag fick träffa henne också, roligt! Även Frida var där, inte så konstigt med tanke på att hon bor där men hon kunde ju ha varit i skolan eller nått. Roligt med riktig tjejfika! Carro tvingade dock oss att äta upp alla hennes kakor så att hon inte har något att gå och småäta på, det var lite jobbigt kände jag :P Jag gav mig själv vuxenpoäng för jag tog med mig en hemmabakad vetelängd och bjöd på :)

Sen var jag på Friskis och tränade. Skulle tränat igår men när jag kom till Friskis kom jag på att jag hade glömt mina skor så det var bara att vända och åka hem igen. Gjorde en rejäl workout hemma i stället, typ 5 situps och 5 armhävningar ;) Idag lyckades jag få med mig skorna :D

Ugly Betty och Desperate ikväll, weiii!

Kommentarer
Postat av: Carzan

Det var så gott med kakor, finns lite lite kvar att äta upp! ;) men det tar jag hand om haha!

Nu ska vi ner och fika, du hinner nog med tror jag :D tjooooo

2009-11-04 @ 15:56:34
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0