Sunday

Idag har varit en lugn dag. Tog en ordentlig sovmorgon då jag gick och la mig hyffsat sent igår. Kikade på Söderling- Del Potro live på datorn. Hade inte tänkt att se matchen alls men så satt Henric precis brevid och de var en så spännande match, resultatet blev 7-6, 3-6 och 6-7 så han vann tyvärr inte. Jag blev lite förvånad över att jag faktiskt tyckte att det var intressant men nu kan jag ju faktiskt alla regler och har sett en del matcher.. Nu är Henric stolt över mig:)

Idag blev det en lång promenad runt viken. Henric trodde att vi skulle gå en kortis men tji fick han. Två timmar var vi ute och promenixade :)

Igår var det julmarknad på Alsters Herrgård. Live smideföreställning, nybakat bröd och brända mandlar: Julstämning!!

I fredags var det rekryteringsmöte, KEY, Bergvik och sen tacokväll hos Henric i han korridor. Det var mkt trevligt, roligt att få träffa lite nytt folk, prata lite tjejsnack och fnittra!

I know you love me,

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken tur att du vet att jag älskar dig!!! Det gick jättebra på julbasaren!

puss mamma

2009-11-30 @ 20:21:15
URL: http://evaskorthorna.blogg.se/
Postat av: Henric

Mmm vi gick runt värnen

2009-12-02 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0