En helt vanlig måndag

förutom att jag klarade min beskattningstenta!!! Weii!
Tummen upp:



Ska förövrigt nämnas att jag glömde min lagbok till denna tentan. Det enda man ska ha med sig förutom penna och sånt är just lagboken men den ville inte åka med utan gömde sig envist i ryggsäcken. I panik sprang jag omkring och letade efter en annan att låna. Tack vare en snäll liten lärare lyckades jag skrapa ihop en hyffsad lagsamling: 2009 års blåa lagbok (extremt svårläst), skattelagboken 09:1 (min är 09:2) och 10 sidor utskift av 67 kap. IL.  Första boken saknade uppdateringar av IL, andra boken saknade just 67 kap. och därför fick vi skriva ut dem. Hann precis sätta mig på min plats innan tentan började... Och sen satt den, RIKTIGT NAJS!

Ikväll ska Carro sova här för hon ska åka med tåget som går 06.00 imorrn. Hon har praktik i 4 veckor nu och ska ha Mary Kay party ikväll, därför kan hon inte åka idag.

Puss på dig:)

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är så duktig!

Kramizar Annika i Ljungskile

2009-11-16 @ 18:02:11
URL: http://www.profilbroderi.se
Postat av: Eva

Tjenare! Underbart att du klarade tentan!! Du är så fantastiskt duktig!! Yieppieee

Kul att Annika läser din blogg, det visste jag inte.... Vi ses på fredag! puss på dig min lilla ekonom...

2009-11-16 @ 23:33:15
URL: http://evaskorthorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0