Liseberg i regnet

Igår var jag, Sanna, Henric och Christoffer på Liseberg och det regnade! Som tur var regnade det inte så mkt bara sånt där härligt sommarregn. Vi fick i alla fall åka alla karuseller som vi ville och spela lite på olika saker. Jag spelade mest på hjul, tycker att det är det roligaste:D Spelade för 40 kr och vann två chips påsar (á 25 kr så jag "tjänade" 10 kr!!!). Henric vann två centerrullar och Sanna en leopard. Christoffer vann en larv genom att kasta morötter i en hink. Inom mindre än 1 minut hade Sanna tagit larven, bestämt att den skulle heta Larvis och att den ska ligga på soffkanten (den hade en så bra vinkel förstår ni). En rolig, ja eller kanske inte så rolig men lite komisk sak som hände var då vi spelade på ett hjul. Första hjulet vi spelade på valde jag nr.18 (den 18:e sept blev jag och Henric tillsammans:)) och Henric sympatispelade på nr.17 och vann två rullar. Sen går vi vidare till ett ställe där de bara har stjärnvinster och 100 nummer att välja på. Jag väljer 18 och frågar om inte Henric ska välja 17, "nej, jag tar 19 nu istället". Gissa om inte det var just 17 som vann stjärnvinsten!! Så typiskt. Det var en rolig dag i alla fall och vi fick se Lotta på kvällen. Det var faktiskt riktigt bra med massa kända artister, lite roligt att se det live. Vi kom dock inte med på tv :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0