Jocke och Erika 4 år!

Nu är jag trött, har varken sovit lunch eller middag fastän jag var så trött att jag nästan somnade vi båda tillfällen. Jag har nästan precis kommit hem från Sanna där vi har slappat lite efter att vi var och såg på elden och fyrverkerierna. Det var lite synd att de avfyra dem när det var så ljus så att det fick inte så mycket effekt. Det var roligt att vara där och se på allt små folk, vi pratade om hur det var när vi hängde där en Valborg då Erika mötte sin kära Joakim som fortfarande är ett par. Grattis på 4 års dagen! Shit det är länge sen.


Magdalena och Sanna på skräcklan                                                            

Valborgselden

Imorgon blir det lungt hemma med mamsen på dagen och sen lek och bus med Linn och lite mer folk på roddklubben, trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0