Tisdag

Idag har det varit fullt fart i skolan. Började dagen med Hogialektion, sen blev det lunch i en FULL knökad skola. Det var verkligen folk överallt och det gick inte att var i gläntan och äta så jag och Henric fick gå till ettan och äta lunch där. Fick dock stå i kö 5-10 min innan vi fick värma maten. Efter lunchen hade jag kursstart på Beskattningsrätt II som jag ska läsa vid sidan av mitt program. Det kommer att bli mycket att göra fram till april men tänk vad jag kan slappna av då och ägna mig åt uppsatsen och det fina vädret! Har kanske ordnat sig med min uppsatspartner också, ska nog skriva med en tjej som också läser Beskattning II. Härligt, då har det löst sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0