Snabba cash

Nu har jag precis kommit hem från bion Snabba Cash. Tyckte att den var spännande och intressant. Det hände verkligen saker hela tiden dock hade den inte ett lyckligt slut. Åh, jag gillar verkligen filmer med lyckligt slut, man mår så bra när man går därifrån. De senaste två fimerna (Stieg Larsson 1 & 2) jag såg på bio var inte heller så lyckliga nästa film hoppas jag blir en riktigt romatisk pluttenuttig film :) OOO JA!

Filmen med Joel Kinnaman i huvudrollen är mycket lik hans senaste filmer i Falk serien dock är han om ännu hetare i denna. Tycker faktiskt att han är snygg som överklass bratt. Nu är jag uppe i varv efter en fartfylld film så nu ser jag på en skräckfilm på tv. Tyckte att det passade bra som nervarvning :P

: Damn HOT (minus mustasch såklart)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

A han är cool, men snygg? nja

2010-01-24 @ 12:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0