Snart in i duscha

Idag har jag haft lite spring i benen och varit rastlös. Kan bero på att jag väntar på att en viss person ska ringa mig ikväll och jag längtar bara dit. Hoppade ur sängen rätt tidigt trots att jag inte hade något planerat för dagen. Beslöt mig för att hjälpa Caroline att flyttstäda hennes gamla lägenhet och cyklade bort. Så idag har jag städat två lägenheter. Oj, jag glömde visst att berätta att jag städade min egna lägenhet innan jag cyklade till Sommaro. Är det någon som vill ha städat hos sig så är det bara att säga till. Jag kostar dock lite i drift, typ mat och något att dricka ;)

Nu har jag precis kommit hem från skivstång och ska hoppa in i duschen för att sedan åka hem till Carros nya lägenhet och äta tacos :) ( dubbelt :)) Där finner vi även Matilda och Johanna, två vänersborgs tjejer och Carros sambo Frida, dock Trollehätte tjej men duger gott ändå :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0