Har inte kommit på det...

Har fortfarande inte kommit på det där hysteriskt roliga som jag skulle skriva här..

I dagarna har det kommit massor med snö. Vad det norrland vi bodde i eller? jag kommer inte riktigt ihåg... Har snöat så mycket att man börjar tro det.

Igår hjälpte jag mamma att styla om sin blogg och ge den ett litet lyft, tycker att det blev riktigt bra. Gå in och kika på den : mammas blogg.

Idag har jag varit och åkt skridskor på bandy rinken med Sanna, Christoffer, Linn och Erika. Vi tultade omkring där på isen i en timma ungefär men sen fick mina skridskor nog och bstämde sig för att bli telemark-skridskor, de först i Sverige faktiskt! Under tiden vi åkte runt så hittade vi 3 små skruvar under olika tillfällen och efter att jag hade 2 dubbla salkow och en himmelspiruett samtidigt som jag gick ner i splitt så förstod vi varför. Skruvarna hade hållt fast skenan på min skridsko så helt plötsligt låssnade hälen från skenan och blev på så vis en telemark-skridsko. Tror dock att det var för att mina skridskor inte var vana vid de påfrestningar mitt proffsiga åk hade.

Efter skridskorna åkte vi till Emma och fikade macka. Jag glömde min philadelphia där också som jag skulle göra frosting till mina muffins här hemma. Nu ska jag göra soppa.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är för rolig....kram mamma

2010-01-05 @ 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0