Tråkigt att vara sjuk



Jag har tråkigt på dagarna. Fyller de med att se på tv, vila, äta, se på tv, vila och äta men det är vad som krävs för att bli frisk. Gick en promenix bort till Carro förut och såg på två avsnitt av SACT, de kan man se om och om igen. Imorrn ska jag på arbetsintervju på en butik i stan, hoppas att jag kan få lite extra jobb där. Vore toppen att få lite extra pengar i fickan :)

Måste leta upp min sladd till kameran så att jag kan lägga upp lite bilder, det måste jag ju kunna få in i min hektiska vardag :P

Tranbärsjuicedrickande på schemat nu sen sängen.
C yah!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej lilla gumman! Din stackare , vad du får stå ut med.... men du blir snart frisk!

Alvis hälsar!

Krya på dig!

Puss, mamsen

2009-09-05 @ 19:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0