Malin, cykelreparatören

Nu har jag precis bytt däck på min cykel, och inte var det lätta framhjulet utan det lite krångligare bakhjulet. Wooow!
Känner mig lite duktig nu. Var på biltema igår och letade däck, hade skrivit upp alla siffror som jag kunde hitta på det gamla däcket för att få rätt sort. Så där stod jag helt själv och tittade på däck, får dock erkänna att jag ringde till pappa för lite råd :) Däcket passade jätte bra, åh så duktig jag är! Ska ta en provcykeltur till friskis och träna lite sen.


Jag när jag byter cykeldäck :) 

(Borde kanske öva lite på mina paint kunskaper)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej gumman!

Du är väl för duktig!!! Jag är så imponerad av dig, du fixar det mesta själv. Bra gjort! Hoppas att du slipper byta däck på ett tag nu....

Alvis hälsar, mjauuuooo

kramiz mamsis

2009-09-13 @ 16:52:04
Postat av: Eva

Snygg bild förresten!

2009-09-13 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0