I´ve - got - it - AGAIN

Hej hej.
Imorse gick jag upp 7 för jag hade besök hos farbror doktorn, ni förstår jag har fått ont i mina njurar och undrar om det kanske ligger en liten inflamation där och busar.
På vårdcentralen var det först kö till receptionen, sedan vänta på labbet och lämna kisseprov, vänta på doktor Roger (som hade tjyvat en annan doktors rum för på dörren stod det Gordon Riemersma), vänta på labb för att bli stucken i armen :(, vänta på att provet ska undersökas och sedan in till Rogge igen. Slutdom: urinvägsinfektion.

Puh - färdigt med allt väntandet!

Trodde jag!

Efter att ha varit inne på vct i 2 timmar var klockan nu 9.40 och apoteket öppnar inte fören 10.00 (exakt, jag kollade) så jag fick fint sitta och vänta lite till.

Nä, nu har jag klagat färdigt. Ska gå och köpa lite tranbärsjuice nu för det förlamar tydligen de små bakterierna som lever loppan i mig nu. (Tranbärsjuice är annars väldigt gott att blanda drink på, ex. cosmopolitan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0