Till Erika

Erika: Goodyear är däckföretaget som jag har mätt däck åt på Ikeas parkering 2 helger i rad. Bilägarna får koll på hur slitna deras däck är och rabatt om de köper nya däck. Och jag vill gärna ses på söndag :) Lycka massa, massa till på musikalen på fredag och lördag. Ni har Sanna som stöd i publiken på lördag och mig på lördag om två veckor:)


Resterande (Mamma och Linn, vet faktiskt inte om fler läser mig blogg. Gör ni det skriv gärna ett litet hej):
Det pratas mycket om en viss Victoria Secret modell som är gravid och numera inte längre sexig men jag tycker att hon är lika snygg som innan. Bulle i ugnen gör ingen skillnad, man kan vara sexig ändå. Vad tycker du?



Om ni vill kika på en supersöt och rolig nybliven mamma kan ni ta en titt på Spiderchick och hennes spiderbaby:) En annan bloggmamma att kika in till är Stina-lee. Haha, större delen av inlägget ägnar jag åt mammor, hoppas att det dröjer ett litet tag innan det är min tur. Visst ser jag fram emot att få en familj i framtiden men det finns en hel del som jag vill göra innan dess typ .. eh.. ta en spingtur för det ska jag i alla fall göra nu. Imorrn ska jag på overallsittning på Rumpan med mina kära studentkollegor.. kan ju kalla det för jobbfest faktiskt:D Ska bli roligt att ta på mig min fina ROSA overall. Kan visa en bild på den senare så att du också kan få ta del av dess skönhet.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Linn

Heej bruden, läser din blogg och har koll på dig ;) Kul att du kommer och tittar på DD :) Vill gärna träffa dig med. Vore perfa att ses v 45. Påminn mig bara så vill tycker jag vi ska ses då med! By the way: Bulle i ugnen är HOT, hur vackert som helst. Håller med dig 100% Puss puss

2009-10-07 @ 11:36:48
URL: http://linnsky.blogg.se/
Postat av: Carzan

Hon är lika HET nu som innan, nästan hetare! Jag tycker att det är skarmigt! I like, jag längtar tills jag får en bulle i ugnen! :) Såå mysigt ser det ut att vara! Me love you, Grattis igen =) Puss Carzan

2009-10-22 @ 19:06:04
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0