Lhörtag klåkan sjuh

Henric ska ut och springa snart och jag ska cykla brevid för jag är förkyld och har ont i halsen, då får man inte träna! Han letar just nu efter kläder i min träningslåda (han har inga egna springkläder med sig nämligen) och konstaterar att vi har GANSKA olika kroppar. Ja, säger jag, det kan bero på att jag är flicka och du pojke, men jag vet inte det kanske inte ha någon påverkan. Henric är tyst en stund och tänker noga på hur olika kroppar vi har, jag menar hans är ju klart mycket större och bredare, och sedan säger han: åh kolla här (glad och pigg röst), vad är det? Min baddräckt. Funderar lite... Får jag prova? (världens flin). Om han provade den eller inte låter jag din fantasi till att avgöra.

Parantes - Pojke, Pojke - flicka flicka : åh sakna Sanna när hon härmar stabiska (en viss dialekt som Halmstads faddrar pratar under nollningen) - Slut parantes

Kommentarer
Postat av: Eva

Tokfia.....hoppas att du snart är frisk från förkylningen! kramiz mamsiz

2009-10-17 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0