Hemma i helgen

I helgen var jag hemma och hälsa på familjen. I fredags var det bara slapp hemma och på lördagen gick jag en promenad med Sanna och kikade på christoffers lägenhet. Han har köpt en 2:a vid gamla södra skolan som han totalrenoverar, vilken duktig grabb! Sen åkte jag till Linda på 21års kalas. Vi kalasade lite och åkte sedan till lipz där vi mötte Dirty Dancing gänget. Åh, det var rolig att träffa alla igen:)

Nu ska jag åka och träna styrka så jag blir stark och kan slå Henric i armbrytning, är riktigt nära på att lyckas faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till med armbrytningen!! Du klarar det säkert....han är ju från Trollhättan...hihihhi

Puss mamsen

2009-10-15 @ 07:22:31
Postat av: Eva

Hej! Mormor sitter och kollar på din blogg!!!!

2009-10-17 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0