Unemployed :S ?

Nu till våren blir jag färdig ekonom och ska slängas ut i arbetslivet. hehe. Jag kom på att jag aldrig har varit arbetslös. Från att jag var nästan 7 till att jag är nästan 22 har jag gått i skola och pluggat. 15 år hörrni, helt sjukt! Jag har ju jobbat på sommarloven men då har jag ju inte varit arbetslös utan haft arbete som student. Nu tittar jag på platsannonser och funderar på vad jag kan tänka mig att jobba med. Det finns ju så många arbeten så jag kan ju bara välja och vraka.. eller inte det nej! Jag har hittat några få som är intressanta men hoppas att det kommer fler närmare sommaren. Funderar lite på vart jag vill jobba. Har ju Henric här i Karlstad men han kan tänka sig att flytta tillbaka till Thn/Vbg och läsa sitt sista år på distans så jag vet inte riktigt vart det blir. Men det underlättar ju om jag har 3 möjliga städer att jobba istället för bara en. Det är ingen som har ett jobb till mig förresten? Ett sånt där kanonjobb som bara ligger och skräpar:)?

Puss godnatt

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej tjejen! Hoppas att du hittar något fint och bra jobb! Helst i Vbg eller Thn....puss puss

2009-11-04 @ 23:08:27
URL: http://evaskorthorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0