Det blev visst inte som planerat

Gårdagen gick förbi helt utan plugg, usch vad tråkigt.. hehe..

Fick en rättelse utan Carzan, mammas pojkar går ikväll och det var arga snickaren som gick igår. När jag ser på arga snikaren tänker jag på Erikas pojkvän Joakim för han skrev någon gång på facebook att han tyckte om det programmet och han är ju själv en snickare. Då tänker jag mig att han är som han när han snickrar, arg och skriker på alla.. hahah nej då... nu kom jag väldigt ur spår känner jag.. Jocce är säkert en super trevlig snickare, för han är ju go som person.

Igår såg jag varken på mammas pojkar eller arga snickaren eller greys anatomy för jag åkte upp till Henric och spelade pingis med hans granne, Daniel.

Detta var väl ett väldigt intressant inlägg, var så god, där slösade du bort någon minut på rent blaha.. fast sånt är ju i och för sig ganska roligt ibland... Tycker du att jag ska sluta skriva kanske? Nä... jag fortsätter lite till tycker jag... nu ångrade jag mig och tycker att det räcker.. tänk vad fort det kan gå...

Ett till urspår: Vad händer på nyår?

Kommentarer
Postat av: Eva

Tjaba! Du lurade mig, jag satt och väntade på mammas pojkar igår och så går det idag istället....jag såg de sista fem minuterna....

Ha det! puss

2009-11-26 @ 21:12:26
URL: http://evaskorthorna.blogg.se/
Postat av: Carzan

haha helt rätt gumman! ;)

2009-12-11 @ 18:17:41
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0