Då var det söndag.

Rätt skönt att det är söndag idag, härligt med en extra ledig dag. Imorrn ska vi börja göra reklam för KEY och springa in på föreläsningar. Nu ska ingen kunna missa att KEY kommer att vara den 10 december. Förhoppningsvis har jag inte omtenta den dagen för jag har nämligen en redovisning i handelsrätt på morgonen och KEY unde hela dagen så jag vill inte göra tenta den dagen. Jag vill inte göra tentan över huvudtaget, jag vill klara den :)

Igår var jag på Carros och Fridas infyttningfest och det var riktigt roligt. Nästan som alltid är det förfesten som är roligast. Det var inte så mkt folk ute på nöjes och eftersom det är så stort kändes det välsigt folktomt. Men vi roade oss själva i slagerbaren och sjöng Håkan Hellström, kanske inte riktigt min favorit men ganska glada och kjecka låtar har han iaf :)

Snart ska jag gå ut och gå en höst promenad.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0