091114

Idag är det härligt lördag och jag gjorde som många andra och tog mig en välförtjänt sovmorgon. Just nu siter jag och lyssnar på Taylor Swift och kollar lite bloggar. Blir lite förvånad över att det är så många man känner som bloggar varje dag. Tycker att det är roligt att läsa om alla tokigheter och för den delen roligheter som händer i mina vänners liv. Vil du också se vilka det är jag pratar om är det bara att klicka på mina länkar i vänsterspalten.

Såg förut att Jimmy Choo lanserar en kollektion för H&M idag. Var inne och kikade på hemsidan nyss och det var väldigt speciella skor. Tittade lite på infofliken och där står det att skorna är känsliga för vatten och därför bör man sula och klacka om dem! Man kan alltså inte använda dem direkt utan måste lägga ner mer pengar på ett par skor som redan kostar från 999 och uppåt, roligt... Dock var inte kollektionen tillgänglig i Karlstad utan bara i Sthlm, Gbg, Malmö och Uppsala. Om ni undar varifrån ni känner igen namnet ifrån så är det troligtvid från Sex And The City där Carrie mer än gärna använder Jimmy Choo skor :)

Foto: fashionindie.com/tag/jimmy-choo/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0