Hej mitt sommarlov, snart är du här!

Snart är det sommarlov men först väntar en vecka med marknadsföringsplugg. Känns super härligt att det inte är så långt kvar till jag får vara lite ledig. Blir drygt 3 veckor ledigt innan jag börjar jobba på hemvården södra med Sanna och Johanna :) Roligt att få jobba med sina kompisar! I sommar har jag lite planer men det finns gott med utrymme för spontana utflykter. Planen är att åka ner till Halmstad och hälsa på Sannas lägenhet och att ta en tur upp till Karlstad och kolla till min lägenhet.

Sitter och ser på gamla avsnitt ur SATC, finns det något bättre? Helt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Bob

hör av dig när du ska t halmstad.. kanske kan dela på en bil om d blir billigare,, alltid trevligt m sällskap annars =)

2009-05-25 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0