Jag vill bara vara ledig

Imorrn börjar det! Har 8, åtta, 8!! veckor framför mig med hårt slit på södra, buhu... :( Jag vill ju bara vara ledig nu och njuta av sommaren, ligga och slappa hela dagarna på palyan och kanske sörpla på en och annan drink. Imorgon är det 7.30 till 16.00 som gäller och 4 dagar med jobb denna vecka, tur att jag får lite mjukstart i alla fall.

På fredag åker jag, Åsa och Sanna till KARLSTAD, solstaden, och spenderar helgen. Vi ska passa på och njuta av staden, ledigheten och fömodligen vinet (om jag känner oss brudar rätt :) ) Nu får jag chansen att visa upp mitt underbara k-stad på sommaren då det är helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Eva

Mali bali bus! Hur har du det med stavningen???HIhiihihihh. Lycka till idag med jobbet! Det går säkert gör bra hela sommaren....

Vi ses.

kramsiZ mamsiz

2009-06-22 @ 10:18:11
Postat av: Anonym

åååh vad kul =)

2009-06-23 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0