Fullt upp hela hälja

Förra veckan och helgen var helt fullspäckad. Det var förberedelser för Macus bal och student. Det blev super bra tillslut men massa med förberedelser. Jag har hjälpt till att  fixat med mat, dekorationer och bak. Var helt slut på fredagskvällen och på natten blir jag väkt av en Marcus, som var lite rund under fötterna, och ville hem från kvällens festande. Fick packa på mig lite kläder och fara ut för att hämta han, man måste ju ta hand om sina små syskon :)


Marcus på balen med hans dejt Veronica

På lördag efter var det uppgång 7.30 och beachvolleyboll på schemat. Synd att det var så tråkigt väder annars hade det varit kanon. Vårt lag hade klart snyggast outfits!!
 
Martina och Frida


Johanna


Carro och Martini

På kvällen cyklade jag och pappsen in till stan och aqua blå festival. Kan inte Vänersborg planera eller, i helgen hände allt möjligt. Det går inte att sprida ut över lite fler dagar så att man hinner med allt, nepp går ej!! Det var först student, sen volleyboll och coronafest, sen nationaldag, Aqua blå festival, Joe Labero show och europa val.. man blir helt utmattad när man hör allt som hände under helgen.

Träffade Sanna, Christoffer och Helene framför storbildstvn på sanden.
Helene och Sanna

För exakt ett år sedan var Sanna, jag och Christoffer på Aqua blå och när vi cyklade hem tog vi kort framför vattentornet, fråga mig inte varför men det gjorde vi. I år var vi ju tvunga att göra samma sak och här är bildbevis :)

Sannuten

Idag är det måndag och kurs inför sommarjobbet. Sen är jag helt ledig i 2 veckor, weei!!! Underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0