Kusten imorrn, give me nice väder ;)

Fisketur med hela släkten Grönros står på schemat imorrn. Hoppas att det blir fint väder så att jag kan få tillbaka lite färg. Tyckte att jag lyckades få en hyffsat fin färg på kroppen innan regnvädret bestämde sig för att styra över vbg. Bort bort bort ska det!

Nu har jag snart gjort klart mina första 4 veckor och därmed halva jobbet gjort, bra jobbat Malin! (får ge mig en klapp på huvudet för i början tyckte jag att det kändes lite tungt med 8 veckor) Har fixat och bytt lite jobbdagar så nu kanske jag ska åka till Liseberg med mina godingar, yes!

I helgen är det fallens dagar i thn och Henric ska springa kraftprovet (11,6 km) så kom och heja på honom! På lördag och söndag visar Dirty Dancing musikalen ett smakprov på Strandgatan så där kommer jag att hänga runt 17.00, och du med hoppas jag!

Höll på att glömma att berätta att jag har åkt flygplan idag. Pappa fick en åktur i ett litet plan i 50 års present. Jag och Marcus fick följa med. Turen gick från Malöga och över vårt hus sen upp mot frändefors och min farmors hus. En timma var vi upp i luften och tittade ner. Man förlorar perspektiv över hastighet och avstånd, allt var så litet. Marcus sa att det såg ut som på Sims. Vi åkte i runt 200 km/h och pappa fick prova på att flyga och hjälpte till med att landa.

Har slängt på mig en ansiktsmask som har torkat nu, bäst att gå och skölja bort den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0