Dirty dancing ägde fallens!

I lördags visade musikalen Dirty Dancing upp ett axplock ur föreställningen på strandgatans servering och det gick hett till :) Fick höra idag att det var ännu bättre på söndags visningen, synd att jag inte vara där. Det är många jag känner som är med i musikalen. Erika, Emma och Linn, alla är danskompisar från gymnasiet, och så min lillbror som har lyckats fixa huvudrollen (nu skyter jag lite men jag är stolt över honom).










Hela glada gänget

Efter uppvisningen tog jag och Sanna en Chai latte på Strandgatan medan vi väntade på att gå till Erika på lite partaj. Några bilder från kvällen:






Tummen upp för killar i kavaj!

Nu får det räcka med bloggande idag, har suttit en bra stund och ändrat i bloggen. Hoppas att ni tycker att det blev bra :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0