Nu är det jul igen

Det var ett litet tag sedan jag skrev sist. Har hänt en hel del saker faktiskt. Den 19e hade Christoffer inflyttningsfest i sin nya lägenhet, det var roligt att träffa alla igen:) Det blev sedan utgång på lipzan. Den 21e hade Erika de obligatoriska tjej-jul-myset och vi proppade oss fulla av sötsaker. Fick med lite julgodis hem som julklapp av Åsa, tack sötis:) Den 22e åkte vi till Branäs. Vi fick köra hem och vända två gånger för vårat huslarm krånglade, men det funkar fint nu! Firade hela julen där och kom hem till vänersborg den 26e. Åkte direkt till min babe som jag saknade så mycket och där har jag sovit nu i två nätter. Nu har ni koll på vad jag har hittat på i mellandagarna. Imorrn tänkte jag och förmodligen resten av vbg och thn åka till Överby och kika på rean. Det är nu den verkligen sätter igång!

Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0