Bloglovin

Nu sitter jag och knåpar lite med bloggen. Har skaffat mig en konto där så nu är det bara att börja prenumera. Knappen man trycker på sitter högst upp i vänster spalten på min blogg. Bloglovin innebär att man samlar alla bloggar som man följer på ett ställe och där man sedan kan gå in och se vilka nya inlägg som har kommit sedan man tittade sist. Bra om man följer bloggar som inte uppdaterar så ofta då man "slipper" gå in på flera sidor. Sen är det också roligt för den som man prenumerar på att veta hur många som läser bloggen.

Idag bär det hemåt till vbg för JULLOV!! Har dock köpt allt för mkt julklappar redan som måste konkas hem.. Sen har jag ju lite kläder som jag vill ha med. Jag kan ju inte planera redan nu vad jag ska ha på mig under hela lovet så det får helt enkelt följa med allt ihop.. ( njea men ganska mycket) tur att jag blir hämtad på stationen :)

Ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0